Saturday, April 26, 2008

My Fav Kara Ballad - 《仍唱我的歌》- 刘德华

One of my favorite karaoke songs. It's so obscure that nobody knows it, which is a pity, cos it has really beautiful melody and lyrics. This will be my participating song in an Idol competition. :)



作曲:Park Jungun/杜自持 作词:席清莲 编曲:杜自持

长夜路漫漫留住这街中稀客
留连在冷冻里愿可清醒片刻
又再次翻起心底一丝失控的感觉
响起的你的声音最是明白我

微弱冷雨敲响风声是你么
曾话爱我爱多一生未算多
雨或晴靠着我 暗或明接受我
总是碰着了风波

感激的你不放底我更维护我
陌路同途但仍唱我的歌
如火般的眼光温暖我
继续燃亮我回头再讲一生
再共同渡过

No comments: